prestaldizkaria

Gomendioa – Iñaki Laparra, Elorri bertso-eskolako kidea: Tigre baten ikuspegia

In Uncategorized on Uztaila 29, 2013 at 10:16 am

LAPARRA

Gomendioa – Iñaki Laprra, Elorri bertso-eskolako kidea: Tigre baten ikuspegia

Doinua: Mutil koxkor bat

Hirurogeita hamabi urte

begiratzen goitik behera

ni naiz, Deustuan, oso ezaguna

lehoi, tigre edo pantera!!!

Talaia honetan ondo ikusten dut

arraun taldeko trainera,

ta baita ere, bere garaian

azpitik kotxe karrera

mesedez orain utzi pakean

nire bihotzeko erribera!!! (bis)

 

Ideiak emango dizkizuet

hobeto bizitzeko hemen,

frontoia estali eta aldagelak

jarri, faborez, lehenbailehen

plaza handia eta bakarra

gustura onartuko nuen

eta Artxandarako tunela

debaldeko izan behar zen

Deustuko Udala nire aurrean

eraiki behar genuen!!! (bis)

Utzi erantzun bat

